Saturday, November 11, 2006




I wasn't
kissing her...
... was whispering in her mouth

8 comments:

  1. Πολύ ωραία φωτογραφία! Αλλά αυτό που έγραψες, μου θύμησε την ατάκα που λένε, όταν πιάνουν ένα παράνομο ζευγάρι επαυτοφώρο:'Δεν είναι αυτό που νομίζεις!'

    ReplyDelete
  2. Χαχαχα!!! Ναι κάπως έτσι!!!!

    ReplyDelete
  3. Κάπως έτσι μπορεί να ακούγεται, αλλά επειδή είναι quote κάποιου νομίζω πως το εννοεί αλλιώς....
    Καλησπέρα 8είε -

    υ.γ. μισά μισά τα γράφω σήμερα, μην με παρεξηγείς !!

    ReplyDelete
  4. Ε, τι να σε παρεξηγήσω, κι εμένα το μυαλό μου ότι να'ναι είναι. Σε καταλαβαίνω μη νομίζεις ;) Καλησπέρα!

    ReplyDelete
  5. εμένα πάλι μου φάνηκε πολύ πολύ όμορφο, σαν μια γλυκιά δικαιολογία στον εαυτό του.

    ReplyDelete
  6. Γλυκό Welcome Global :)

    ReplyDelete
  7. Καλησπέρα!!Πολλά φιλιά!!Το quote μου θύμισε και εμένα ότι και στον uncle aris...

    ReplyDelete
  8. Αλήθεια Τασούλα??? xaxa
    έχει πλάκα :) Καλήσπερα

    ReplyDelete