Wednesday, August 02, 2006







RULeD

14 comments:

  1. ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ...

    ReplyDelete
  2. Πήγες;;;;;; Πρέπει να ήταν καταπλητικά! Εεε;

    ReplyDelete
  3. @tassoula
    Τασούλα μου ήρθαν είδη ... :(
    @γωγώ
    Ναι Γωγώ μου, ήταν πολύ καλοί!

    ReplyDelete
  4. είδες τι παθαίνεις με μωρο παιδί?
    χαμπάρι δεν παίρνεις.:-(((
    καλημέρα..

    ReplyDelete
  5. καλημέρα τασούλα (έχεις το ίδιο όνομα με την αδερφή μου)
    Απλά έχε τα αυτία σου ανοιχτά ;D
    p.s. άσε που υπάρχουν ΑΠΕΙΡΕΣ που ζηλεύουν αυτό που έχεις...!!!!
    Υγεία να υπάρχει και όλα τα άλλα είναι λεπτομέριες...
    καλημέρα κ πάλι

    ReplyDelete
  6. ηρθαν?
    ΗΡΘΑΝ???
    Η Ρ Θ Α Ν ???????????????????????

    ΜΑΜΩ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ, ΜΑΜΩ!!!!!!!!!!!!!


    ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    (δαγκωνω οτι βρω μπροστα μου ,τωρα.....)

    ReplyDelete
  7. σιγουρα!ασε να περασουν κανα 2 χρόνια και μετα απο συναυλια σε συναυλία θα πηγαινει ο μικρός.
    φιλιά.

    ReplyDelete
  8. ΕΛΑ ΡΕ ΟΥΓΚΑ!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ [ΑΥΤΟ] ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ????
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ :P

    ReplyDelete
  9. common Afrika tellme how you do....

    και σου'πα να μου κανεις σηματα καπνου, αλλα εσυ τιποτα...:-((((

    ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!

    ΛΥΓΜΛΥΓΜΛΥΓΜ

    ReplyDelete
  10. ΦΟOoOoooooOOOOOO [SORRY] ooooooOOOOOoooOoooOOOoΥ

    ReplyDelete
  11. Για να ξενερώσω τους πάντες :))
    Ήρθαν έπαιξαν (κάτι σαν DVD) πήραν το εφ'απαξ και έφυγαν. Ποιο πολύ ταλαιπορεία.

    Σε αυτό φταίνε ποιο πολύ οι έξυπνοι που έχουν το Tera Vibe.

    Είχα να πάω σε συναυλία και 10 χρόνια...

    Όλα τα λεφτά ήταν η κλήση που έκοψαν σε κάποιον για παράνομο parking!

    ReplyDelete
  12. Hello Ioannisk...so you didnt like??
    Ποιός πήρε κλήση??? ΕΛΕΟΣ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!
    Ο Καημένος..

    ReplyDelete
  13. Κοίτα για την κλήση... Αντικειμενικά έπρεπε να είχαμε πάρει ΟΛΟΙ από 2-3 (οκ μερικοί ίσως άφησαν την κούρσα τους στο Δημοτικό parking της Αυλώνας και να έκαναν πορεία 2-3 ωρών προς το μέτωπο, αλλά προσωπικά δεν διαθέτω τόση αρετή, περπάτησα μόνο 40 λεπτά....). Σίγουρα όμως έπρεπε να στείλουν 7 φορές ισόβια (για να επικαλεστώ τον Βαμβακάρη) όσους taliban πάρκαραν επί της (νέας) εθνικής. Του πούστη δεν πήγα στο Woodstock σε μία απλή συναυλία των Depeche πήγα!

    Για την συναυλία:
    Ίσως να έχω γεράσει...
    Σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να ξανασκάσω 60 ευρώ για να πληρώσω το εφ'απαξ των Χ ή Ψ ή να πληρώσω την νέα Cayene του "παπάρα" που έχει το Tera Vibe ή το σκυλάδικο "η αυγή" στο 16ο χιλιόμετρο.
    Δεν ξέρω ίσως πράγματι να έχω γεράσει πάντως τελευταία φορά που πήγα σε συναυλία ήταν (μάλλον) το 1995 στις Βρυξέλλες, πλήρωσα 800 με 900 Βέλγικα Φράγκα (20 με 22.5 ευρώ). Δεν ξέρω τι γίνεται στον 21ο αιώνα. Πάντως σίγουρα δεν είχα πάρκαρει στην Ε411.
    Ίσως να μην έχω αποθημένα σε αυτό το θέμα...

    Ο "Ξενέρωτος" :)

    Υ.Γ. βγάλε το word verification...

    ReplyDelete
  14. Θα το βγάλω!!!
    Η αλήθεια είνaι ότι ο χώρος είναι λίγο off γιa συναυλίες...δηλάδή τόσα στάδια πρέπει να τρέχουμε στην ΜΑΛΑΚΑΣΑ???
    Στα στάδια και το καθισματάκι σου θα έχεις και metro να φτάσεις θα έχεις & δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις 5 ώρες νωρίτερα...
    Εγώ δεν θα πώ ότι γέρασες - θα πώ ότι απαιτείς κάποια ποιότητα/ευκολία σε αυτήν την χώρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

    p.s. δεν είναι Woodstock - ΞΑΝΑΠΕΣΤΟ!!!!

    ReplyDelete